سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دبیر کل جامعه فاطمیون: از سایتهای همسریابی بیشتر برای دوستیابی ا - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دبیر کل جامعه فاطمیون: از سایتهای همسریابی بیشتر برای دوستیابی ا

دبیر کل جامعه فاطمیون گفت: ‌در حال حاضر از سایت‌های همسریابی بیشتر برای دوست یابی استفاده می‌شود و افراد با چت کردن، با یکدیگر دوست می‌شوند و سرانجام این روابط معمولا ازدواج نیست.

 طاهره رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ‌ازدواج مهمتر از آن است که افراد بدون مطالعه کافی و ندیده و نشناخته تنها بر اساس ارتباط خود در سایت‌های همسریابی بخواهند به آن بپردازند، از سوی دیگر نیزهرچقدر به سمت مدرنیته شدن پیش برویم روابط انسان‌ها کمتر و در نتیجه شناخت آنان از یکدیگر کاهش می‌یابد، بنابراین شاید بتوان با بسترسازی مناسب در آینده از سایت‌های همسریابی به منظور ازدواج جوانان استفاده کرد.

 

 

وی با اشاره به نقش دولت در زمینه نظارت بر سایت‌های همسریابی، اظهار کرد: لازم است دولت برسایت‌های همسریابی نظارت کند و امکان سوءاستفاده از آن‌ها را کاهش دهد تا جوانان با اطمینان بیشتری بتوانند به عضویت این سایت‌ها در بیایند.

 

 

دبیر کل جامعه فاطمیون با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه استفاده از سایت‌های همسریابی گفت: لازم است رسانه‌ها در زمینه پذیرش و قبول چنین شیوه‌هایی برای همسریابی فعالیت کنند.

 

 

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد:‌معمولا خانواده‌ها تمایلی ندارند که دختران یا پسرانشان از طریق سایت‌های همسریابی اقدام به یافتن زوج و ازدواج کنند و هنوز این کار زشت تلقی می‌شود، اما اگردر این زمینه بگونه‌ای مناسب فرهنگ سازی شود و دختر و پسر خصوصیات خود و توقعاتشان را با صداقت مطرح کنند بهتر و بیشتر می‌توانند از سایت‌های همسریابی استفاده کنند.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/23ساعــت 8:3 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر