سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
حمله \خفاشها\ به منازل شهروندان بحرینی - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حمله \خفاشها\ به منازل شهروندان بحرینی

حمله شبانه نیروها و عناصر وابسته به رژیم آل خلیفه به منازل شهروندان بحرینی به شدت در حال افزایش است.

 این عناصر که در بحرین "خفاشهای تاریکی" نام گرفته اند، نیمه های شب و یا در نخستین ساعات بامداد، با حمله به منازل و مناطق مسکونی و ایجاد رعب و وحشت، شهروندان را بازداشت می کنند.

این نیروها شامگاه جمعه به 24 روستا و 5 منطقه حمله کرده و 3 شهروند را بازداشت کردند.

شامگاه پنج شنبه نیز این عناصر با حمله به 13 منزل، بیش از 13 نفر را بازداشت کردند. گزارشها حاکی است که در جریان این حملات بیش از 15 نفر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش طی ماه گذشته بیش از 270 منزل مورد تعرض این عناصر قرار گرفته است.

عناصر وابسته به رژیم آل خلیفه در این حملات از گلوله های ساچمه ای و پلاستیکی و گازهای سمی علیه مردم استفاده کرده، و هنگام بازداشت شهروندان، آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

نیروهای رژیم آل خلیفه همچنین در چند ایست بازرسی، پس از متوقف کردن شهروندان، آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و به اعتقادات آنان توهین کرده اند.

عقاید منحرف دستگاه امنیتی آل خلیفه

"جواد فیروز" از رهبران جمعیت وفاق دراینباره گفت: حملات شبانه نیروهای رژیم به منازل شهروندان و ارعاب آنان، بخشی از عقاید منحرف دستگاه امنیتی است، به صورتی که هدف اسمی این دستگاه یعنی حمایت از شهروندان، به جرم و ارعاب و آزار آنان تبدیل شده است.

جواد فیروز افزود: خفاشهای تاریکی بدون رعایت زندگی خصوصی شهروندان و احترام به نوامیس مردم در منازل، قوانین و اصول محلی و بین المللی و انسانی را زیر پا می گذارند، و به جنایت بزرگی ضد همه شهروندان دست می زنند.

جواد فیروز خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات، تقلید کورکورانه از سیاستهای ظالمانه رژیم های استبدادی است که به زباله دان تاریخ پیوسته اند .. این شیوه های پلیسی هیچ نتیجه ای به دنبال نداشته، و نتوانسته ملتها را ساکت کند.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/23ساعــت 8:10 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر