سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
تبلتها جای انواع رایانه را میگیرند - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تبلتها جای انواع رایانه را میگیرند

به نقل از سی‌نت، کارشناسان حوزه فناوری معتقدند با توجه به روند فعلی در حوزه پلت فرم‌ها، تبلت‌ها در آینده به جای لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی، نقش رایانه شخصی را برای افراد ایفا خواهد کرد و در این میان کمپانی اپل، با تبلت آی‌پد خود نقش پررنگی دارد. 
 
مقاومت لپ‌تاپ‌ها در برابر سیطره روزافزون تبلت‌ها، موفقیت‌آمیز نبوده است؛ به طوری که در کمپانی‌های بزرگ، این محصول کوچک و جدید، خط تولید محصولات قبلی را یکی پس از دیگری می‌بلعد.

همچنین تبلت بعدی اپل که قرار است در ماه اکتبر به بازار عرضه شود، کوچک‌تر از محصول فعلی است و قرار است کمتر از 399 دلار قیمت داشته باشد. با این حساب می‌توان گفت روند رو به نزول استقبال از لپ تاپ‌های که حدود 700 دلار قیمت دارند باز هم شدت خواهد گرفت. 
 
آن چه مسلم است، آن است که کاربران همیشه به دنبال محصولات ارزان‌تری هستند که بتواند پاسخگوی نیازشان باشد و نتایج بررسی های اخیر پژوهشگران بازار این پلت‌فرم‌ها و حتی آمارهای ارائه شده از سوی خود کمپانی اپل نیز موید این مطلب است که مصرف‌کنندگان در این بین تبلت را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند و یا خرید لپ تاپ را با انگیزه خریدن تبلت در آینده نزدیک به تعویق می‌اندازند. 
 
کمپانی های دیگر نظیر زوج مایکروسافت و اینتل نیز همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا در بازار جلب مشتریان با ارائه لپ‌تاپ‌های ویندز 8 که قابلیت کاربری به عنوان تبلت را نیز دارد، به این تغییر ذائقه مصرف‌کنندگان محصولات خود احترام بگذارند. 



+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/26ساعــت 7:24 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر