سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
خودکشی سربازان آمریکایی رکورد زد - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خودکشی سربازان آمریکایی رکورد زد

خودکشی میان سربازان حین عملیات در مرداد ماه نسبت به ماه قبل از آن به دو برابر افزایش یافته است. روند خودکشی در طول سال جاری شتاب بیشتری گرفته و این رهبران پنتاگون را به تعمق بیشتر واداشته است. 

نیروی زمینی، تنها رسته نظامی که ماهانه گزارشی از تعداد خودکشی ها منتشر می سازد، می گوید 26 سرباز حین خدمت در ماه ژوئیه خودشان را کشته اند که این تعداد در ماه قبل از آن تنها 12 نفر بوده است. به گفته "لیسا گارسیا" سخنگوی ارتش تعداد خودکشی در ماه ژوئیه بالاترین رکورد در تاریخ انتشار این آمار از سوی نیروی زمینی است.

تفنگداران دریایی در ماه ژوئیه 8 خودکشی داشته اند، دو تا بیشتر از 6 خودکشی در ماه ژوئن. تعداد خودکشی ژوئیه تفنگداران بیشترین عدد در بین همه ماه های سال بود. جمع خودکشی تفنگدارن برای سال 2012 تا این زمان 32 نفر شده است. این عدد برابر کل تعداد خودکشی در این گروه در سال 2011 است. ناوگان دریایی هم آمار خودکشی پرسنل خود را 4 نفر اعلام کرده است.
 
نیروی هوایی اعلام داشته در ماه ژوئیه شش خودکشی داشته که چهار نفر از ماه قبل بیشتر بوده است.
 
تعداد خودکشی ها در نیروی زمینی از دیگر رسته ها بیشتر است چرا که اساسا تعداد افراد نیروی زمینی از تفنگداران دریایی، ناوگان دریایی و نیروی هوایی بیشتر است. نیروی زمینی در دهه گذشته افراد بیشتری به مناطق جنگی گسیل داشته که بیشتر خودکشی ها در میان این جماعت است. نیروی زمینی بیشترین تعداد سربازان در عراق و تعداد به مراتب بیشتری سرباز از دو نیروی دیگر به افغانستان اعزام کرده است.

در هفت ماهه اول سال 2012، نیروی زمینی رکورد 116 خودکشی در میان سربازان حین عملیات را ثبت کرده است. اگر اوضاع به همین روال ادامه یابد تا پایان دسامبر تعداد خودکشی ها به 200 نفر خواهد رسید.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/26ساعــت 7:29 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر