سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
اعدام تروریستها شرم آور است! - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعدام تروریستها شرم آور است!

وزیر خارجه رژیم انگلیس مدعی نگرانی برای حقوق بشر در ایران شد و ادعا کرد صدور حکم اعدام برای چند عنصر تروریست شرم آور است.

"ویلیام هیگ" با اشاره به صدور حکم اعدام برای چند تن از عناصر تروریست وابسته به گروهک های تجزیه طلب گفته است: «این نقض حقوق بشر مشمئزکننده و شرم آور است و ما عمیقا از این موضوع متاثر شدیم.»

وی همچنین گفته است: «متاسفانه شمار زیادی از ایرانیان از دست حکومت ایران در رنج هستند. ایذاء و آزار مداوم و گسترده اقلیت های قومی، مدافعان حقوق بشر، و زندانیان سیاسی در ایران موجب بی آبرویی شده و به عنوان نمادی از رفتار مشمئزکننده و شرم آور شناخته می شود. حکومت ایران باید بداند که این اقدامات سازمان یافته در جامعه بین المللی پذیرفته نخواهد شد و تنها موجب انزوای بیشتر خواهد شد.»

گزافه گویی وزیر خارجه انگلیس در حالی است که اولا؛ رد پای سرویس جاسوسی و وزارت دفاع انگلیس در انبوهی از جنایات جنگی و تروریستی در عراق و افغانستان و ایران و سوریه دیده می شود و طیفی از گروه های تروریستی نظیر القاعده، پژاک، منافقین، انجمن پادشاهی و... با رژیم انگلیس در ارتباطند. 

ثانیا؛ وزارت دفاع و سرویس جاسوسی انگلستان در سرکوب برخی ملت های مبارز منطقه از جمله مردم بحرین به طور علنی نقش آفرینی می کنند. 

ثالثا؛ رژیم انگلیس سال گذشته مردم معترض و از جمله دانشجویان را در لندن و برخی شهرهای دیگر صرفا به جرم برخی اعتراض های سیاسی و اقتصادی به شدت سرکوب کرد که در نوع خود در اروپا بی سابقه بود.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/7/13ساعــت 10:47 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر