سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
تسلط بر نقاط ضعف بالگردهای آپاچی - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تسلط بر نقاط ضعف بالگردهای آپاچی

امیر سیدمسعود زواره‌ای رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، به جدیدترین دستاوردهای این نیرو در دو حوزه خودرویی و تفنگ تک تیرانداز اشاره کرد و گفت: این تفنگ علاوه بر توان بکارگیری علیه اهداف زرهی و سنگرهای بتونی، از قابلیت مقابله با بالگرد نیز برخوردار است.

خبرگزاری فارس: تسلط بر نقاط ضعف بالگردهای آپاچی/ رزم روز و شب برایمان تفاوتی ندارد

 

زواره ای در پاسخ به این سوال که برای مقابله با بالگردهای آپاچی آمریکا و بالگردهای اسراییلی چه تدابیری اندیشیده شده است نیز اظهار داشت: بالاخره آنچه مسلم است این است که بالگردها آسیب پذیرند و نمی توان بالگرد را با هاله ای از فولاد پوشاند.

وی ادامه داد: آنها خودشان هم می دانند که بالگردهایشان آسیب‌پذیرند و برای همین هم برخی لایه‌ها و برخی نقاط حساس آن را محافظت کردند اما این موضوع شامل همه جای این بالگردها نمی شود و ما نیز بر روی نقاط ضعف آنها متمرکز شده ایم.

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با اشاره به دستاوردهای جدید بالگردی نیز تصریح کرد: شرکت پنها (پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران) وابسته به وزارت دفاع و نیز جهاد خودکفایی نزاجا در حال فعالیت شدید در این حوزه هستند که ان‌شاءالله بزودی اخبار این حوزه نیز اعلام خواهد شد.

زواره‌ای در ادامه، تانک بومی ذوالفقار را قله فناوری و تکنولوژی رزم زمینی در سه حوزه تحرک، حفاظت و آتش دانست و گفت: ما دائما در حال به‌ روز کردن سامانه ها و تجهیزات این تانک هستیم.

وی همچنین به توان رزم شبانه در نیروی زمینی اشاره کرد و افزود: وقتی ما مجهز به دوربین های حرارتی هستیم، دیگر رزم در روز و شب برای‌مان تفاوتی ندارد و در این حوزه نیز هیچ مشکلی نداریم.

 


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/7/13ساعــت 11:5 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر