سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دی 90 - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هشیار باشید
نماد X و مفاهیم آن

پیش از ظهور ، بروز و گسترش ادیان آسمانی و حتی هم زمان با آنها بنا به مستندات قطعی و محکم دینی ، تاریخی و حتی یافته های باستان شناسی متاسفانه انسان هایی ارتباط با اجنه به عنوان موجودی هوشمند را تجربه نمودند .

عموماً این افراد را جادوگران ، کاهنان و روحانیون مذهبی تشکیل می دادند که البته گفتنی است این نوع ارتباط کماکان نیز وجود دارد. چنان که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است :

" منزهى تو اى پروردگار از این نسبت هاى ناروا ، ما (ملائکه) به هیچ وجه با این گروه ارتباط نداشته ایم ، تنها تو ولى ما هستى آنها ما را پرستش نمی کردند، بلکه جن را مى پرستیدند و اکثرشان به جنیان ایمان داشتند . "(آیه 41 سوره سبأ)

این مسئله در عموم تمدن های بشری ازجمله هند و چین، یونان ، ایران ، رم ، مصر ، مایاها و.. به وضوح قابل شهود و رد یابی است تا جایی که بسیاری از الهه ها و خدایان الحادی باستان در واقع شیاطینی از جنس جن بودند (ایشتر ،ناگا ، مردوک و...)

یکی از این تمدن ها مصر باستان است و یهودیانی که در این سرزمین زندگی می کردند هنگام هجرت عظیمشان از مصر در زمان حضرت موسی(ع) تمام این سنت های کفر آمیز و جادو گونه را که "کابالا" نام داشت  به تدریج وارد دین جدید خود نموده و به مرور زمان چنان تحریفی در یهودیت ایجاد نمودند که زبان از بیان آن شرم دارد.

این شبکه و جریان سرطانی به رشد مخفی و زیر زمینی خود ادامه داد تا جایی که امروز با استفاده از نهاد ها و سازمان های خود ساخته اش مانند فراماسونری ، ایلومیناتی ، باشگاه رم و... سیطره کامل برجهان پیدا کرده است .

گفتنی است در میان تمدن های بشری کمتر تمدنی همچون مصر نماد گرا و سمبولیک است و فراماسونری از این حیث وامدار مصریان باستان است.

نماد x و مفاهیم آن

یکی از این نماد ها در مصر باستان  دو خط متقاطع (شبیه به حرف X) است که درآموزه های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و  پرستش شیطان ، و ظهور اوست .

کاهنان مصر باستان همیشه هنگام ادای احترام دستان خود را به صورت ضربدری در مقابل سینه شان می گرفتند و یا در نگاره ها و مجسمه های پادشاهان مصری (فراعنه) عموماً آنها را با همین حالت مشاهده می کنید که به معنای احضار شیطان و بندگی و پرستش اوست.

این نماد همراه با سایر آموزه های شیطانی کابالا (سنت شفاهی جادو و جن گیری ) نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال 1600 میلادی یک کابالیست و کیمیاگر آلمانی به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.

نماد x و مفاهیم آن

"بومه" که خود را کشیشی کاتولیگ معرفی می نمود !!! و در واقع از یهودیان آنوسی بود در سخنی عجیب اعلام داشت : من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغی حقیقتی را دریافتم که بسیار بسیار جذاب تر از ارتباط بین خدا و بشر و خوبی و بدی است. آری تابش نور آفتاب در داخل این ظرف فلزی حرفی شبیه X را بوجود آورده بود و "بومه" این اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابلیس به دنیای مادی می دانست .

 پس از بومه این علامت به صورت مخفیانه و به شکل یک کد ارتباطی سالیان دراز در بین صهیونیست ها ، کابالیست ها ، فراماسون ها و شیطان پرستان استفاده می شد تا اینکه اخیراً به صورت گسترده و علنی و تحت عناوین مختلف (فیلم ، بازی رایانه ای و...) از آن استفاده می شود و همانگونه که عرض نمودم این علامت نشان ظهور و احضار ابلیس و بندگی اوست . خود این مسئله (استفاده علنی از علامت X پس سال ها مخفی کاری) خبر از طرحی شیطانی برای جهانیان دارد.

آری ظهور شیطان و حکمرانی او بر انسانها و پرستیده شدن او از سوی ایشان.

لذا بدین جهت است که دستگاه شیطانی صهیونیزم تصمیم به استفاده آشکار از این نماد گرفته که این خود به معنای تجسم شیطان و آماده کردن جهان و جهانیان برای بردگی و بندگی اوست .

و آنگونه که نیک می دانید این مسئله  از نشانه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) بوده و ازآن دو برداشت می شود :

نماد x و مفاهیم آن

1- ظهور و تجسم شیطان به معنای رواج پرستش این ملعون رانده شده به صورت علنی (SATANISM) و گسترش اعمال شیطانی در بین انسان ها (همجنس بازی ، جنگ و کشتار مردم بی گناه – سنت قربانی کردن انسان به صورت وسیع-  و ...)

2- لزوم برقراری نظم نوین جهانی که در آن به صورت فیزیکی شاهد حاکمیت شیطان بر جهان باشیم!(گفتنی است فراماسون ها و شیطان پرستان سال 2012 را سال برقراری نظم نوین جهانی اعلام نموده اند )

نماد x و مفاهیم آن

البته شاید برای خوانندگان جالب به نظر برسد که چرا حرف ایکس نماد اصلی متغیر مجهول در ریاضیات گشته

عده ای بر این باورند که چون جن موجودی نا مرئی و مجهول است به همین جهت از حرف ایکس به جای متغیر مجهول استفاده شده است.

اما نتیجه تحقیقات حقیر در این زمینه چیز دیگری را نشان می دهد :

ریاضی دانان ایرانی علی الخصوص خوارزمی برای نشان دادن مجهول از کلمه "شی" مترادف "چیز" و به معنی ارزش عددی و متغیر مجهول استفاده می کردند .

برای نمونه برای نشان دادن رابطه جبری 2X+4X=12 (X=2) از عبارت جبری 2شی +4شی =   12 (شی = 2)  استفاده می نمودند ، پرتغالی ها هنگام ترجمه این متون از آن جهت که " شی" در زبان پرتغالی XI نوشته می شود به جای واژه شی از XI استفاده نمودند ، فرانسوی ها نیز هنگام ترجمه این متون از پرتغالی  به فرانسوی تنها به نوشتن حرف اول آن یعنی (X) اکتفا نمودند و اینگونه ایرانیان بنیانگذار این نماد در روابط جبری گشتند .

شاید هم  هردو دلیل توامان درست باشد.

آری در حالی که بنا به تصریح قرآن کریم باید شعائر الهی را گسترش داد (و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب) استفاده از نشانه های شیطانی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و گناهی نا بخشودنی محسوب می شود و از این گناه نابخشودنی تر، گناه مسئولین فرهنگی ماست که دست روی دست گذاشته اند در حالی که  نشانه های ابلیس در کشوری که مطهر به خون شهداست ، توسط شیعیان امام زمان (عج) نا دانسته استفاده و ترویج می شود .

متاسفانه چند وقتی است که شاهد گسترش و اشاعه نماد های شیطانی و صهیونیستی در میهن عزیزمان هستیم ، نوع و گستردگی این نمادها و افزایش ضریب نفوذ آنها همزمان با گسترش پدیده شیطان پرستی و عرفان های نو ظهور دیگر، خبر از فتنه ای بزرگ می دهد که موازین و چهار چوب دینی و اعتقادی ما را هدف گرفته است.

نماد x و مفاهیم آن

یکی از این نشانه ها حرف X  سفید رنگ در زمینه ی سیاه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگیر در زیر آینه خودروها مشاهده کرده اید.

در ابتدای رواج این نماد شیطانی شفاف سازی های اندک و بعضاً به لحاظ اپستمولوژیستی نادرست از سوی برخی از جراید صورت گرفت و حقیر نیز تذکر لسانی در برخی از سخنرانی هایم در جمع دانشگاهیان قلمداد نمودم.

لیکن  گسترش بیش  از حد این نشانه و با توجه به اهمیت و مفهوم خاص آن  در کشور امام زمان (عج) حقیر را به نوشتن این جستار واداشت:

 



+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/29ساعــت 7:54 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
مطالب کامل درباره سال 2012 ( شایعه یا واقعیت )

مطالب کامل درباره سال 2012 ( شایعه یا واقعیت )

این مسأله هر 26000 سال یکبار اتفاق می افتد و خورشید با به هم رسیدن کهکشان و مدار زمین در آسمان مواجه می شود. دانش امروز داستانهای ملت های مایا و هندوهای آریزونا و فراعنه را به یک واقعیت علمی اخترشناسی تبدیل کرده است.



از هزاران بلکه میلیونها سال پیش بسیاری از افراد منتظر این اتفاق که در 6 سال دیگر روی خواهد داد، می باشند. 6 سال دیگر زمان پایان دوره بزرگ دوازدهم زمین و خورشید است که منجر به یک انقلاب مغناطیسی می شود و لرزشها و زلزله ها به یک امر عادی تبدیل می گردد.

تحقیقات جدید نشانگر این است که چرخش زمین بر عکس خواهد شد و خورشید از مغرب طلوع و در مشرق غروب خواهد کرد.

هندوهای آریزونا این تاریخ را به دلیل برخورد تعدادی از ستارگان در یک مدار ثبت کرده اند، زیرا این مسأله موجب به وجود آمدن تغییراتی در آب و هوا و حوادث طبیعی محیطی خواهد شد و آغاز مرحله پنجم انسانیت است.

ممکن است این دانش جدید و تمامی این نظریات، یک داستان تازه باشد که امکان درست یا نادرست بودن آن وجود دارد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/15ساعــت 5:53 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
کاهش بودجه عملیات روانی پنتاگون
 
واشنگتن پست اعلام کرد کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا از "لئون پانتا"، وزیر دفاع آمریکا، خواسته است تا اثربخشی یک سری وب‌سایت‌های خبری و اطلاعاتی که به وسیله فرماندهی عملیات ویژه ایالات متحده در سال‌های اخیر در تلاش برای مقابله با انتشار پیام‌ها و اخبارهای مغایر با سیاست‌های آمریکا راه‌اندازی شده‌اند را ارزیابی نماید. این سایت‌های موسوم به "وب‌سایت‌های تأثیر" به وسیله پیمانکاران دفاعی راه‌اندازی و به وسیله دستورات مختلف صادره از خارج از آمریکا هدایت می‌شود.

برای سال مالی 2012، فرماندهی عملیات ویژه خواستار 22.6 میلیون دلار از حساب عملیات‌های احتمالی در خارج از آمریکا می‌باشد، که در ابتدا برای تأمین مالی جنگ افغانستان و عراق در نظر گرفته شده است.

کنگره آمریکا، در طول چند سال گذشته، برای توجیه صدها میلیون دلاری که در طول این سال‌ها در خارج از آمریکا تحت عناوین مختلفی مانند "ارتباطات استراتژیک" و "عملیات‌های اطلاعاتی" صرف شده است، پنتاگون را تحت فشار قرار داده است.

در آخرین چالش، کمیته نیروهای مسلح سنا، در یک گزارش قانون‌گذاری اشاره کرد که وب‌سایت‌های عملیات‌های اطلاعاتی به "یکی از اجزای قابل توجه و پرهزینه" مبارزات فرماندهی نظامی ایالات متحده بدل شده است، "با این وجود اطلاعات چندانی در مورد توانایی دست‌یابی و تأثیر آن‌ها بر مخاطبین هدفی که حامی امنیتی ملی ایالات متحده باشند وجود ندارد."

از جمله وب‌سایت‌هایی که به اشاره شده است عبارتند از: "Magharebia"، پوشش دهنده شمال آفریقا و تحت‌نظر فرماندهی ایالات متحده در آفریقا؛ "Central Asia Online"، تحت نظر فرماندهی مرکزی ایالات متحده و پوشش‌دهنده کشورهایی مانند ازبکستان، قرقیزستان، و قزاقستان و "Southeast European Times"، تحت فرماندهی ایالات متحده در اروپا و پوشش‌دهنده بالکان، یونان و ترکیه.

در حالی که این کمیته به گفته خود از اهداف این برنامه پشتیبانی می‌کند، خواستار جزئیات بیشتری در خصوص مسائلی مانند نحوه ارتباط این سایت‌ها با مخاطبان در مناطق قابل دسترس به اینترنت و مسائل مربوط به نگرانی‌های فوری در خصوص منافع امنیت ملی آمریکا می‌باشد.

در حال حاضر این کمیته تا زمان ارائه مدارک موثق دال بر اثربخشی این برنامه از طرف پانتا، پیشنهاد تقلیل بودجه این طرح به 11.3 میلیون دلار یعنی نصف بودجه درخواستی را ارائه نموده است. این پیشنهاد به عنوان بخشی از مجوز بودجه دفاعی سال مالی 2012، اخیراً از سوی مجلس سنا به تصویب رسیده ، اما ممکن است از طرف دولت آمریکا وتو گردد.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/15ساعــت 5:38 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
توانایی ایران در ضمینه تکنولوژی هواپیمای جاسوسی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: «طرح سپر دفاعی ظاهراً بیان قدرت است، اما در واقع موقعیت ضعیف و زبونی دشمن را نشان می‌دهد.»

 
سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان روز گذشته با حضور در برنامه کنکاش شبکه جهانی جام جم آخرین موفقیت‌های علمی و کاربردی صنایع دفاعی کشورمان و همچنین شرایط بین‌المللی در منطقه و جهان را تشریح و در این زمینه گفت: «رژیم صهیونیستی در انزوای کامل است و تحت هیچ شرایطی توان اقدام نظامی علیه ایران اسلامی را ندارد، مگر آنکه قصد خودکشی داشته باشد چرا که ضربات مهلکی دریافت خواهد کرد که قطعاً به ناپایداری آن منجر خواهد شد.»

وی در این برنامه به طرح‌ها و برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بالا بردن توان دفاعی کشورمان اشاره کرد و افزود: «جمهوری اسلامی ایران بدون کوچکترین کمکی از جانب دیگر کشورها راه پیشرفت و ترقی را با قدرت و توان و با کیفیتی بی‌نظیر طی کرد و اکنون در همه زمینه‌ها چه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی، دفاعی و تهاجمی و چه ساخت و تولید فناوری جنگ الکترونیک و ضد جنگ الکترونیک، صنایع هوایی، دریایی و زیردریایی، موشکی و زمینی به موقعیت منحصر به فردی در جهان دست یافته و در همه موارد تولید محصول دارد.»

تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا "نقض" حقوق ایران و افغانستان بود
وزیر دفاع، کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا و در اختیار گرفتن آن را موفقیتی بزرگ برای دانشمندان ایران توصیف کرد و اظهار داشت: «آمریکا با تجاوز آشکار، همه قوانین بین‌المللی را نقض و به حقوق دو کشور ایران و افغانستان تجاوز آشکار کرد که متأسفانه با سکوت مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد مواجه شد.»

سردار وحیدی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی قربانی عملکرد برخی مسئولان وابسته این نهادها به آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: «چگونه است که سازمان ملل برای یک اتهام دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ترور سفیر یک کشور در آمریکا قطعنامه صادر می‌کند، ولی نسبت به تجاوز آشکار هواپیمای جاسوسی آمریکا به ایران اسلامی و نقض حاکمیت دو کشور سکوت اختیار می‌کند، این در حالی است که اتهام دروغین را خود مسئولان آمریکایی هم قبول نداشتند ولی نسبت به صحت تجاوز هواپیمای جاسوسی آمریکا به ایران اتفاق نظر دارند.»

ایران توانمندی بالایی در زمینه به کارگیری هواپیماهای بدون‌سرنشین و رمزگشایی آنها دارد  
وی با اشاره به توان بالای کشورمان در استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و رمزگشایی پهپاد آمریکا و نیز جنگ پنهان آمریکا علیه ایران تأکید کرد: «نظام سلطه چه بخواهد و چه نخواهد، چه باور کند یا نکند، ایران اسلامی از توانمندی‌های بسیار بالایی در همه زمینه‌های دفاعی، به کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین و رمزگشایی آن و جنگ الکترونیک و ضد جنگ الکترونیک و همچنین مقابله با جنگ پنهان علیه جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و خود در سخت‌ترین شرایط و تحریم همه جانبه و کامل به این رده از موفقیت دست یافته است؛ بنابراین به راحتی آن را توسعه داده و حفظ خواهد کرد.»

وزیر دفاع همچنین با اشاره به شهادت شهید تهرانی‌مقدم، آن شهید والا مقام را دانشمندی برجسته و پایه‌گذار قدرت موشکی کشورمان توصیف و در پاسخ به تبلیغات گسترده غرب و نظام سلطه علیه ایران اسلامی گفت: «آمریکا و متحدانش باید بپذیرند که در ایران قشر عظیمی از شهید مقدم‌ها در زمینه‌های مختلف فعالند و مطمئناً مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی کرده و هر روز دستاوردهای فنی و علمی بیشتر، قوی‌تر و با کیفیت‌تری تولید خواهند کرد.»
 
وحیدی افزود: «این در حالی است که آمریکا و متحدانش نمی‌خواهند و نمی‌توانند این موضوع را هضم کنند چرا که تاکنون ناکارآمدی نظام را تبلیغ کرده‌اند و اکنون با پذیرش این دستاوردها علیه خود قدم برداشته‌اند

سپر دفاعی علیه توان موشکی ایران نشان‌دهنده ضعف نظامی و سیاسی اروپا و آمریکا است  
وزیر دفاع با اشاره به طرح و سپر دفاعی علیه توان موشکی کشورمان، آن را نشان‌دهنده ضعف نظامی و قدرت سیاسی اروپا و آمریکا قلمداد کرد و افزود: «طرح سپر دفاعی ظاهراً بیان قدرت است، اما در واقع موقعیت ضعیف و زبونی دشمن را نشان می‌دهد و از طرفی اگر اروپائی‌ها خود را نیازمند این سپر دفاعی در برابر ایران می‌دانند چرا خود هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند و تنها آمریکا آن را مطرح و درباره آن تبلیغ می‌کند.»
 
افتتاح بیش از 20 طرح دفاعی در هفته آینده
حاضر طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در مراحل مختلف در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال انجام است با اشاره به افتتاح بیش از بیست طرح دفاعی در زمینه‌های نانو فناوری، انرژی، دریایی، هوافضا، میکروالکترونیک و اپتیک طی هفته آینده، برای پذیرش طرح‌ها و پیشنهادات و همکاری ایرانیان در سراسر دنیا اعلام آمادگی کرد و از همه ایرانیان خواست طرح‌ها و پیشنهادات دفاعی خود را به این وزارتخانه ارسال کنند.
 

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/8ساعــت 6:31 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
جدیدترین اخبار مربوط به دنیای مجازی

هشدار به کاربران تلفن ‌همراه و اینترنت
تمام نکات امنیتی که برای رایانه‌ها ذکر می‌شود، در اکثر تلفن‌های همراه نیز کاربرد دارد؛ بنابراین برخی ویروس‌ها که در رایانه نفوذ می‌کنند در تلفن‌های همراه هم نفوذ می کنند.
دقت در انتقال فایل‌های رایانه‌ای و استفاده از آنتی‌ویروس‌ها از راه‌های پیشگیری از این اقدامات است.


عبور از تبلت ها! 
با خارج شدن "DELL" از بازار "مینی نت بوکها" به نظر می رسد که بازار رایانه های قابل حمل از نت بوکها، لپ تاپها و تبلتها گذشته و وارد فاز جدیدی به نام "اولترابوک ها" (Ultrabook ) شده است.
"اولترابوک" به گروهی از رایانه های قابل حمل گفته می شود که ابعاد آنها بسیار کوچک و بسیار باریک بوده اما تمام عملکردهای لپ تاپهای معمولی را دارد.
  
به‌روزرسانی اینترنت اکسپلورر بدون اطلاع کاربران
 کاربران اینترنت اکسپلورر از ماه ژانویه و به‌طور خودکار به‌روزرسانی آخرین نسخه این مرورگر را دریافت خواهند کرد. این پروژه برای به‌روز کردن میلیون‌ها دستگاه جهت بهبود امنیت آنلاین آغاز شده است.
این کار می‌تواند برای ضربه زدن به کلاهبردارانی که قصد فریب دادن مردم را با به‌روزرسانی‌های تقلبی دارند، بدون اطلاع کاربر انجام شود. افرادی که نمی‌خواهند مرورگرشان به‌روز شود، می‌توانند این نرم‌افزار را حذف کنند.
  
پیگیری مزاحمان تلفنی با شماره‌های‌ ناشناس
گاهی مشترکان تلفن همراه با مزاحمت تلفنی مواجه می‌شوند که شماره‌ای برروی گوشی نیافتاده و یا عبارت "ناشناس" نوشته می‌شود، مدیر عامل همراه اول گفت: اگرچه برخی شماره‌ها برروی گوشی نمایش داده نمی‌شوند اما این موضوع قابل ردیابی و پیگیری است.
  

 

ابداع تکنیک تلفیق اثر انگشت برای بالا بردن امنیت اطلاعات
محققان دانشگاه "وست ویرجینیا" در تکنیکی ابداعی برای رمز عبور به جای یک اثر انگشت، از ترکیب دو اثر انگشت استفاده می کنند که ایجاد یک اثر انگشت سوم می کند.
مبدع این تکنیک می گوید از آنجایی که در این تکنیک تنها، نتیجه نهایی ترکیب دو اثر انگشت حفظ می شود و آثار انگشت اولیه ذخیره نمی شوند، از نظر حفظ حریم شخصی از کارایی بالایی برخوردار است.
 
پرسرعت‌ترین اینترنت جهان به کدام کشور تعلق دارد؟
کشور لیتوانی از نظر سرعت دانلود که به‌طور متوسط 35.53 Mbps (مگابیت بر ثانیه) بوده، در صدر جدول  پرسرعت ترین ها قرار گرفته است و پس از آن کره‌جنوبی، استونی، لتونی و سوئد، به ترتیب با سرعت‌های 30.26 ، 26.43 و26.24، پنج کشور اول دارای پرسرعت‌ترین اینترنت جهان از نظر سرعت دانلود را تشکیل می‌دهند.
 

گوگل در رقابت با "سیری"
گوگل اعلام کرده است که امکان دارد نسخه مشابه نرم‌افزار تشخیص صدای سیری (Siri) "اپل" را تا پایان سال جاری رونمایی کند.
چنانچه گزارش‌های رسیده اثبات شود، نرم‌افزار تشخیص صدای گوگل اندروید موسوم به "Majel" که در مراحل نهایی تولید قرار دارد، صدای کاربران را به روشی مشابه نرم‌افزار Siri اپل شناسایی کرده و تجربه مکالمه‌ بیش‌تر را ارائه می کند.
 

خداحافظی با نرم‌افزار فلش
مایکروسافت اعلام کرده که پشتیبانی از نرم افزار ادوب فلش را از طریق مرورگرهای وب در برخی نسخه های ویندوز جدید خود یعنی ویندوز  8 متوقف خواهد کرد.
این نسخه ها همان نسخه هایی هستند که با رابط کاربری تازه موسوم به "مترو" عرضه شده و برای تبلت ها در نظر گرفته شده اند. کندی، از کار افتادن ناگهانی و مشکلات امنیتی عامل اصلی این تصمیم عنوان شده است.

 
تایم‌لاین فیس بوک در آیفون به‌روز شد
فیس‌بوک برای پشتیبانی از "تایم‌لاین" در آیفون به روز شده است و برنامه کاربردی iOS را به سرعت اندروید و دیگر برنامه‌های کاربردی تلفن همراه متصل به وب ارتقاء می‌دهد.
تایم لاین، تاریخچه فیس‌بوک کاربر و دوستانش را در صفحه تلفن هوشمند نشان می‌دهد. این شبکه اجتماعی تایید کرده است که تایم‌لاین فیس‌بوک در نهایت به یک ارتقای اجباری برای تمام کاربرانش تبدیل خواهد شد.
به گزارش گرداب، تایم لاین نشان می دهد همه اطلاعات شخصی شما در دنیای مجازی امروز به صورت طبقه بندی شده ذخیره می شود، حتی اگر آنها را پاک کرده باشید.
  
 سومین مدیرعامل بد جهان کیست؟
سایت "Glassdoor.com" بر اساس یک بررسی جدید از بین 50 مدیرعامل شرکت‌های بزرگ فناوری در سراسر جهان، "استیو بالمر" مدیرعامل مایکروسافت را به عنوان سومین مدیرعامل بد دنیا برگزید.
 
 
این رتبه‌بندی بر اساس نحوه تفکر کارمندان به مدیرعامل شرکت خود صورت گرفته است.

 

فایرفاکس 9 هم از راه رسید
"موزیلا" که شاهد نزول تدریجی جایگاه "فایرفاکس" در رقابت با "کروم" و "سافاری" است با عرضه نسخه 9 این مرورگر تلاش کرده این وضعیت را تغییر دهد.
از مزیت های این سیستم می توان به سرعت بالا، پشتیبانی بهتر از رابط کاربری سیستم عامل مک شرکت اپل، امکان تماس با دو انگشت اشاره، امکان تبادل حجم بالایی از اطلاعات، تسهیل دانلود، بهتر پشتیبانی از CSS، HTML5 و  MathML اشاره کرد.
 
آیا مایکروسافت و نوکیا در فکر خریدن RIM هستند؟
دو شرکت بزرگ "نوکیا" و "مایکروسافت" مشغول مذاکرات محرمانه با شرکت "RIM" که تولید کننده تلفن های "بلک بری" است، برای خرید این شرکت هستند.
به گزارش گرداب، "ریم" با تلفن های بلک بری بخش بزرگی از بازار تلفن های همراه آمریکا را در اختیار داشت که البته طی سال های اخیر با ظهور رقیب های قدرتمند، در حال حاضر اوضاع خوبی ندارد.
 
  
پنج پیش بینی آی بی‌ام
شرکت آی بی‌ام پیش بینی کرده است پیشرفت علم در پنج سال آینده، فناوری‌های جدیدی را به وجود خواهد آورد که می‌تواند همه ابعاد زندگی انسان را تغییر دهد.
ماشین‌های هوشمند، تولید برق از حرکات بدن انسان، رایانه‌هایی که  ذهن انسان را می خوانند، عدم نیاز به گذرواژه، از بین رفتن شکاف دیجیتالی و ای میل هوشمند فناوری های پیش گویی شده آی بی ام است.
 
راه‌اندازی یوتیوب ویژه مدارس 
"کلیک یوتیوب برای مدارس" با وعده دسترسی کلاس‌های درس به فیلم‌های آموزشی در یوتیوب به راه افتاده است.
یوتیوب، ویدئوهای مرتبط به هم را با در نظر گرفتن بازه سنی کاربران فهرست می‌کند. شرکت گوگل امیدوار است با ارائه این سرویس تازه، مدارسی را که به خاطر محتوای نامناسب از یوتیوب استفاده نمی‌کردند، جذب کند.
به گزارش گرداب، گوگل برای تکمیل حلقه های سیطره اطلاعاتی خود هر روز با خدمتی جدید(!) از راه می رسد.

 

چ

 

منبع:گرداب


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/8ساعــت 6:22 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
   1   2      >