سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
شهریور 91 - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس

این مقاله، توسط سرتیپ "علی نیک فرد" ، عضور افتخاری هیات معارف جنگ سپهبد " علی صیاد شیرازی تهیه شده است. نامبرده در طول جنگ با مسوولیت‌های مختلف و متعددی انجام وظیفه نموده است

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/30ساعــت 6:51 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
بصیرت؛ براساس زندگی شهید حسن باقری

کوچة دوم کجاست؟
خوب چشمانت را باز کن، بیست سال از کوچة اول فاصله گرفته‌ای. می‌دانی چرا وارد این کوچه شده‌ای؟ می‌دانی از اینجا چه می‌خواهی؟
دربه‌در افتاده‌ای به دنبال نوزاد بیست سال پیش. همان نوزاد هفت‌ماهه‌ای که غذایش یک قطره شیر بود و پوشاکش یک مشت پنبه، اما حالا یک دانشجوی تیزهوش و قبراق است.

f

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/30ساعــت 6:39 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
انگلیسی ها به چه کسانی رای می دهند؟

نتایج تحقیقات جدید در دانشگاه های اکستر و آیووا در خصوص معیار بریتانیایی ها برای رای دادن نشان می دهد،  نامزدی های که از ظاهر بهتری در اذهان عمومی برخوردار هستند در میان انگلیسی ها  اهمیت بیشتری دارند. مؤلفه زیبای ظاهری اگر چه تنها عامل در انتخاب بریتانیایی ها محسوب نمی شود، اما بدون شک یکی از اصلی ترین عوامل است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 11:13 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
دندانپزشکان بیکار می شوند!

در اقدام جدیدی که می تواند به زودی دندانپزشکان را از کار بیکار کند، دانشمندان واکسن جدیدی ابداع کرده اند که می تواند برای همیشه ما را از شر پوسیدگی دندان خلاص کند. 

به گزارش مهر محققان موسسه فورسیت در آمریکا واکسنی ساخته اند که باکتری عامل پوسیدگی دندان موسوم به mutans streptococci را از بین می برد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/6/29ساعــت 11:12 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
حملات امنیتی به گوشیهای همراه در حال افزایش است

محققان می‌گویند حملات امنیتی به گوشیهای شما به صورت بدافزارهای مخفی و یا دامهای جعلی همچون پیامکهای سرکاری و عوارض تقلبی، با گرایش مردم به سمت استفاده از گوشیهای هوشمند و دوری از رایانه­‌های شخصی، زمینه‌ای مناسب برای کلاهبرداری‌های دیجیتال شده است.]

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/6/27ساعــت 9:42 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
   1   2   3   4   5      >