سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
سریالهای ماهواره دینگریزی را در جامعه ترویج میدهند - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سریالهای ماهواره دینگریزی را در جامعه ترویج میدهند

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سریال‌های ماهواره‌ای دین‌گریزی را در جامعه ترویج می‌دهند زیرا دشمن می‌خواهد بسیاری از مسایلی را که در شرع قابل قبول و پسندیده نیست عادی و طبیعی نشان دهد.

مهدی مهدی‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگارسرویس اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: بی‌بند وباری، بی‌تفاوتی به ارزشهای اسلامی، بدبینی، یاس و ناامیدی ازمهمترین پیامدهای منفی برنامه‌های ماهواره‌ها است، نکته‌ای که باید با توجه ما همراه باشد.

 

نماینده مردم گناباد درمجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرهنگ جامعه اصیل واسلامی باشد، جوان‌هایی با ایمان و با اخلاص پرورش خواهند یافت و این همان فرهنگی است که دشمنان اسلام از آن می‌ترسند.

وی ادامه داد: هرابزاری‌ درصورت مضرّ بودن درهر زمانی و مکانی‌، خلاف عقل و شرع به شمار می‌آید و باید جلوی آن را گرفت و به همین علت سریال‌های ماهوراه یکی از مصادیق بارز‌این ابزار به شمارمی‌آیند، چرا که نقشی مخرب دارند.

مهدی‌زاده افزود: دراستحاله فرهنگی دشمن می‌خواهد ارزش‌ها را ضد ارزش و ضد ارزش‌ها را ارزش نشان دهد. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری بهره می‌گیرند و سریال‌های ماهواره‌ای یکی از این ابزار است.

نماینده مردم گناباد، تصریح کرد: باید در وهله اول برای جوانان برنامه‌‌ای تفریحی و سرگرم کننده داشته باشیم و هنرمندان متعهد ایرانی را به ساخت و تولید هرچه بیشتر آثار فاخر وارزشمند که مخاطب را به خوبی جذب کند تشویق کنیم و از سویی به مردم نشان دهیم که بسیاری از برنامه‌های ماهواره‌ایی و دیگر ابزاری که دشمن از آن بهره می‌برد، در نهایت چه صدماتی را به همراه دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس یادآور شد:هدف برنامه‌های ماهواره‌ای تحقیر مسلمانان است زیرا این رسانه‌ها اهداف اساسی مکتب اسلام را هدف قرار داده و به همین علت تمامی افراد جامعه باید هوشیار باشند. ما باید بدانیم، که بریدن از ارزش‌های اسلامی، ما را به بیراهه می‌برد./

 


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/19ساعــت 10:36 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر