سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
خیانت زنان جوان حلال است - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیانت زنان جوان حلال است

یکی از شبکه های ماهواره ای که تاکنون در فیلم هایش به ترویج فساد دامن می زد، این بار نسخه جدیدی را برای فروپاشی خانواده ها ارائه داد و خیانت زنان جوان به شوهرانشان را بدون اشکال دانست.

 در یکی از سکانس های سریالی که در شبکه جم در حال پخش است، زن جوان متأهلی به دوست پسرش می گوید: «به تو گفته بودم که یکبار مادرم را با دوست پسرش دیدم، آن روز بابام هم همراهم بود، همین باعث شد که پدرم بمیره، همان لحظه سکته کرد و تو بیمارستان تمام کرد... از مادرم متنفرم. تو نمیدانی چقدر عذاب می کشم که دختر او هستم. این برام بزرگترین کابوسه که مثل اون [مادرم] بشم.»

 

ابراز تنفر زن جوان از اینکه مثل مادرش خیانت کار شود درحالی است که در آغوش دوست پسرش، به شوهر خود خیانت می کند و حتی می گوید می ترسم مثل مادرم خائن شوم.

نکته قابل توجه اینکه شبکه جم دراین فیلم ضمن ترویج علنی فساد، خیانت زنان جوان به همسرانشان را اساسا خیانت نمی داند و تنها خیانتی را جایز نمی داند که آن زن دارای فرزند بزرگ باشد.

 

گفتنی است، فیلم هایی که در شبکه های ماهواره ای پخش می شود ضمن ترویج علنی فساد و عادی سازی خیانت همسران به یکدیگر، رهاوردی جز فروپاشی خانواده ها که اکنون جوامع غربی از آن رنج می برند ندارد.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 91/6/23ساعــت 8:1 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر