سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
شهریور 91 - وبلاگ بچه مکتبی های با صفا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنجالیترین رسواییهای اخلاقی تاریخ هالیوود

به گزارش خبرگزاری فارس، رسوایی اخلاقی در سینمای هالیوود مورد جدیدی نیست، آنچنان‌که از بدو پیدایش این صنعت سینمایی وجود داشته و تاکنون نیز ادامه یافته که هیچ‌کدام از این موارد از نگاه تیزبین رسانه‌ها نیز دور نبوده است.

اگرچه در برخی موارد، ستاره‌های هالیوود از اتهام وارد شده، مبرا می‌شدند ولی جنجال رسانه‌ای به حدی بود که فرد مورد نظر دیگر موفقیت سابق را در عرصه سینما به دست نمی‌آورد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/6/21ساعــت 9:19 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
مضرات برنامه های ماهواره ای

موج جدید شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در به دام انداختن طعمه‌های جدید آغاز شده است. موجی که بسیاری از آسیب‌شناسان نسبت به آن هشدار می‌دهند. کارشناسانی که می‌گویند مشاهده شبکه‌های ماهواره‌ای آثار نامطلوب فردی واجتماعی‌ بر روی شهروندان گذاشته است.
 چرا که اغلب برنامه‌های پخش شده در این رسانه‌ها در تضاد با ارزش‌های ایرانی - اسلامی وهنجار‌های عمومی جامعه و مروج فرهنگ و ارزش‌های سازندگان و گردانندگان این شبکه هاست. همچنین آنها معتقدند‌اگر چه سبک زندگی تبلیغ شده در این برنامه‌ها مخاطبان عام را مدنظر دارد، اما هر برنامه به طور اختصاصی هم به پیام رسانی و الگوسازی برای مخاطبان خاص خود می‌پردازد.

 

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/19ساعــت 10:47 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
سریالهای ماهواره دینگریزی را در جامعه ترویج میدهند

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سریال‌های ماهواره‌ای دین‌گریزی را در جامعه ترویج می‌دهند زیرا دشمن می‌خواهد بسیاری از مسایلی را که در شرع قابل قبول و پسندیده نیست عادی و طبیعی نشان دهد.

مهدی مهدی‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگارسرویس اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: بی‌بند وباری، بی‌تفاوتی به ارزشهای اسلامی، بدبینی، یاس و ناامیدی ازمهمترین پیامدهای منفی برنامه‌های ماهواره‌ها است، نکته‌ای که باید با توجه ما همراه باشد.

  ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/19ساعــت 10:36 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
فرازهایی از صد وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی


صد وصیت نامه 
رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از صد وصیت نامه...

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/6/19ساعــت 10:13 صبح تــوسط شهید سپاسی | نظر
چرا نام حضرت علی (ع) در قران نیامده

 چرا نام حضرت على علیه السلام در قرآن نیامده است؟
اگر امامت یکى از اصول دین است، پس اهمیت آن از توحید و نبوت و عدل و معاد کمتر نیست، پس چرا آشکارا وجوب آن در قرآن مطرح نشده است؟

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در شنبه 91/6/18ساعــت 5:40 عصر تــوسط شهید سپاسی | نظر
<      1   2   3   4   5      >